poniedziałek, 12 sierpnia 2024

Petra - Lalka urodzinowa ubrana w prezenty

 

Jaki prezent może uszczęśliwić lalkoluba na urodziny? No jasne, że lalka! Kilka lalek jest jeszcze lepszym pomysłem, a ja dostałam ich kilkanaście! Miesiąc temu, w dniu moich 40 urodzin wróciłam do domu, gdzie pod drzwiami czekała na mnie paczuszka od Madzi z Zacisza Lenki. Znalazłam w niej ogrom niesamowitych lalek, a jedną z nich była Petra! 

 


Niewiele wiem o Petrach, moja lalka jest więc dla mnie zagadką. Na plecach ma sygnaturę “Petra”, zaś Internety podpowiadają, że jest to lalka produkcji Lundby, prawdopodobnie lata 90. Niestety, Petra bez ubrań jest trudna do zidentyfikowania, zapytałam znawców tematu na facebookowej grupie Lalkowe Klony, lecz bez sukcesu.  

 


Lalka jest zacna, solidnie wykonana, można nią orzechy łupać, choć ja tego nie zrobię. Włosy pięknie poddały się zabiegom pielęgnacyjnym i teraz są niczym jedwab. Malunek uroczy, niebieski cień na powiekach, trochę przypominający Barbie z lat 80-tych. Lalka ma rączki zgięte niczym superstarka oraz winylowe nóżki na klik.  

 




Ponieważ lalka została mi podarowana, pomyślałam, że ubiorę ją w prezenty. Sweterek z wełny jednorożca dostałam od Marzenki z @creativity_for_dolls. Marzenka sama zrobiła go na szydełku, prawda, że uroczy? Co jakiś czas zakładam go na różne lalki, bo tak go lubię. Torebka, która naprawdę się otwiera, buty, okulary i opaska to Mini Brands od Zuru, również prezent od Marzenki. Szorty uszyła i podarowała mi Sylwia @barbie_fashion_house. 

 







Moja Petra, kimkolwiek jest, jest dla mnie wspaniałym prezentem urodzinowym.  

 




 

8 komentarzy:

  1. Miło jest dostawać takie prezenty. :) Petra wygląda cudnie! Bardzo stylowo ją odziałaś. Ona jest jak kwintesencja lat 80tych. Te zgięte rączki i winylowe nóżki to jest to co uwielbiam w lalkach z tamtych lat. Buziaki i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj miło :) Petra jest super, od dawna chciałam mieć chociaż jedną, teraz myślę, że potrzebuję dwie - jedna zostanie ubrana tak jak jest, a druga może się trafi w oryginalnym stroju. Pamiętam kiedyś na olx ogłoszenie o domku Petry z mnóstwem mebli. Wtedy cena wydawała mi się wysoka, teraz bym brała bez zastawowienia ech./ Coffee

      Usuń
  2. Wspaniała stylówka, a sweter rzeczywiście przecudny. Jeszcze raz wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie wyszła :) Marzenka i Sylwia mają talent do tworzenia lalkowych ciuchów. Ta lalka już zawsze będzie mi się kojarzyć z urodzinami.

      Usuń
  3. Prześliczna Petra, a jeszcze wspanialsze jest to, że jest prezentem od serca! ❤️ spóźnione 'sto lat sto lat' dla Ciebie! 😉🥳
    Tulę!🤗❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) tak, to jest lalka wyjątkowa. Nie dość, że od jakiegoś czasu się za nią rozglądałam i mało nie upadłam gdy ją wyjęłam z kartonu, to czas, w którym do mnie dotarła wszystko potęguje.

      Usuń
  4. Sto lat! I jeszcze ze sto! To faktycznie wspaniały prezent 😊! Ubrałaś ją tak pięknie, że teraz nie ma już znaczenia, kim była - ważne, kim jest 😉!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak się z niej cieszę. To prawda, że pewnie nigdy się nie dowiem jak się nazywa, ale teraz to po prostu moja Petra Urodzinowa.

      Usuń

Monstry dwie

  Pamiętam, gdy pierwszy raz zobaczyłam Monster High. Było to jakieś 9-10 lat temu, Młoda była jeszcze małą bambaryłką w wózku. Akurat ro b...