wtorek, 29 października 2019

Barbie Fashion x Sanrio #FKR66 FKR68 2017


Kolejny już raz przekonuję się, że czytanie lalkowych blogów jest niebezpieczne i może skutkować nagłymi inspiracjami zakupowymi. Cóż, wpisuję to więc w ryzyko zawodowe i z lubością się w nich rozczytuję. Ostatnio Barbie Stuff zaprezentowała bardzo ciekawe barbiowe ciuchy będące wynikiem kolaboracji Mattel x DC Comcs. Od razu przypomniał mi się pewien zestaw, który podoba mi się już od dwóch lat i ostatnio nawet pojawił się w moim lokalnym sklepie zabawkowym. Dwa razy czaiłam się na niego jak gepard w zaroślach na soczystą antylopkę, zawsze sklep opuszczając bez ciucha. Postanowiłam więc tę sytuację niezwłocznie naprawić i akurat tak się złożyło, że do sklepu i tak musiałam zajść z inną potrzebą, więc sami widzicie – przeznaczenie.


Prezentowany przeze mnie dziś zestaw jest już dobrze barbiolubom znany, bo to jeden z pierwszych kompletów, który Mattel wypuścił na rynek pod logiem Sanrio (pomijając oczywiście wcześniej wydane Barbie/ Steffie). Ja go kupiłam z myślą o moich Skipperkach. Przy okazji przypomniałam sobie, że w barbiowej garderobie mojej córeczki są jeszcze 2 topy sygnowane marką Sanrio. Mój komplecik ma numer katalogowy #FKR66 FKR68 i zapakowany został nader estetycznie – to coś dla zwolenników NRFB. Prezentuje go Babysitter Courtney, na którą spódniczka jest trochę luźna w pasie, ale bluzeczka pasuje idealnie. Strój jest ładnie odszyty i nie potrafię się do niego doczepić. Topik zapina się na rzep, a spódniczka ma wszytą gumkę. Dodatki dołączone do zestawu to opaska z kokardką jaką na głowie ma zawsze Hello Kitty, a także bransoletka. Butów brak!





Jazzie wskoczyła w topik z odsłoniętym ramionkiem, który już wcześniej prezentowała. Na koszulce nadrukowany jest wizerunek My Melody w otoczeniu kwiatów. Na zdjęciach widać to słabo, ale top usiany jest drobnym białym groszkiem. Topik zapinany jest na rzep.  Z braku lepszej alternatywy Jazzie ma na sobie również spódniczkę Barbie okulistki, nawiasem mówiąc, strasznie mi się ta spódniczka podoba, ale wciskanie jej na winylowy tyłek Jazzie to uciążliwe zadanie. Tyłki plastikowe nowożytnych Barbioch lepiej się nadają, gdy spódnicy zapięcia brak!




Moją trzecią modelką jest Baton Twirling Skipper AA, której również nie wyjmowałam do zdjęć od czasu mojego wpisu rocznicowego, a bardzo ją lubię choć niewdzięczna jest do fotografowania. Skipper AA ma na sobie uroczy wrzosowy top z wizerunkiem Little Twin Stars. Podobają mi się wdzięczne, falbaniaste rękawki topu oraz jego obszycie. Top zestawiłam z postrzępionymi szortami z podwójnego zestawu „Boho” o numerze katalogowym #DWG40 z roku 2016. Szorty zdarałam z tyłka biednej hippiski Standard E/C Barbie, która na czas sesji świeciła golizną. Zadziwia mnie częstotliwość pojawiania się słowa „tyłek” w moim dzisiejszym wpisie …





Poza wzbogaceniem mojej skromnej lalkowej garderoby, ostatnio udało mi się również uzupełnić zapasy butów dla Barbie, które przybywające do mnie boso lalki sukcesywnie wyczerpują. Paczuszkę zamówiłam nieopatrznie z wysyłką ekonomiczną. Moja lokalna poczta do najbardziej rzetelnych nie należy, a do tego nie jest w stanie podołać regularnemu napływowi ludzkiemu z okolicznych większych miast w moje malownicze, małomiasteczkowe zakątki. Wynikiem tego przesyłki priorytetowe idą 4 dni jak ekonomiczne, a ekonomiczne – 2 tygodnie!!!! Na temat nieudolności Poczty Polskiej mogłaby nasmarować spory referat, ale to nie blog pocztowy, a lalkowy, oto więc i buty! Ktoś coś rozpoznaje? Część butów to twory klonowe, ale najbardziej fascynują mnie zgrabne czerwone szpileczki z elastycznej, transparentnej substancji. Ta para przybyła osobno wraz z moją Fashion Play.



Buty i ciuchy cieszą mnie ogromnie. Nie zdzierżę lalki bosej w mojej kolekcji! Analiza psychologiczna wykazałaby zapewne, że moja niechęć do nieobutych Barbie ma swe korzenie w moim dzieciństwie. Prawda to, że bolałam nad zgubionymi butami moich lalek i  niemożnością uzupełnienia braków. Odbijam sobie za to w dorosłym życiu – moje lalki mają więcej butów niż ja sama! Jak dobrze, że OLX istnieje.


18 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię ciuszki z postaciami Sanrio, ale mogłyby być zrobione z większym polotem. Cóż, obecnie widać wyobraźnia twórców jest bardziej ograniczona niż w latach 80/90. Mattelowskie panny są jednak tak śliczne, że wyglądają uroczo cokolwiek by na siebie włożyły. :) Zresztą może to tylko ja jestem taka wybredna. Ja to bym sobie życzyła ciuszków z Muminkami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kolejny raz przywołam fantastyczne fashion packi z Flintstonami, ogromnie mi się podobają i z chęcią bym je przygarnęła. W latach 90-tych dostępne były dwa duże zestawy po cztery stroje w każdym, lub pojedynczo. Gdyby Mattel wydał Muminkowe stroje, to koniecznie kupiłabym coś z Małą Mi dla moich Skipperek :) a jak mam iść tym tropem, to ja poproszę ubranka z Czarodziejką z Księżyca :)

      Usuń
  2. Dziewczyny wyglądają na bardzo zadowolone z nowych ciuszków i prezentują się znakomicie! Cieszę się, że podobały się Tobie moje nabytki i że sama też skusiłaś się na zakup :) Mattel zaczyna tworzyć coraz lepsze zestawy i mam już na oku kilka kolejnych Fashion Packów, tylko ceny trochę odstraszają ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, twoje zestawy bardzo przypadły mi do gustu, w moim pobliskim zabawkowym dostępne były jedyne stroje z Sanrio i byłabym przygarnęła jeszcze jeden, ale się opamiętałam :) Ja też upatrzyłam sobie kilka kolejnych, na przykład strasznie podoba mi się Bożonarodzeniowa piżamka dla Barbie :) Ceny rzeczywiście trochę wygórowane w stosunku do jakości, zwłaszcza te stroje na licencjach oraz podwójne zestawy są nieco za drogie jak na mój gust.

      Usuń
  3. Ciuszki bardzo fajne, a najlepiej jak zwykle prezentuje się Jazzie. Gorąco popieram pomysł z muminkowymi ubrankami dla lalek. Wyobrażacie sobie T-shirt dla Barbie z Buką? Jak dla mnie super:)
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się moja Jazzie, ja ją tak lubię, że już sama nie wiem ile razy pojawiła się na moim blogu. Co do Muminków, to musiałybyśmy napisać do Mattel'a petycję zbiorczą, bo jest duże prawdopodobieństwo, że nawet o ich istnieniu nie wiedzą :)

      Usuń
  4. Ja też muszę mieć wszystkie lalki obute, inaczej chyba bym nie zasnęła 😅👠👟🥿👡👢

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jedna z moich Barbie jest bosa, bo Mattel nie obdarzył ją obuwiem - to Thai Barbie. To sytuacja przejściowa, ale znalezienie odpowiednich trzewików może zająć trochę czasu :)

      Usuń
  5. o kant tyłka potłuc
    jakość usług naszej
    Poczty Polskiej też ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczątka przesłodkie -
    każdą chętnie bym do się
    zwabiła choćby słodyczami ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, tak są wręcz zaraźliwe słodkie, aż się chce przygarnąć kolejne. Jedna Jazzie aktualnie jest w podróży, a i o kolejnej Skipper myślę, mam nawet jeden wolny stojak na stanie dla Skipperki, a to do mnie nie podobne :)

      Usuń
  7. Hyhyhy, gdyby wrzucić słowo "tyłek" w tytuł dzisiejszej notki, to zwiększyłaby się liczebność kliknięć :) Te zestawy są przeurocze na cudny, dziecięcy sposób. Bardzo mnie cieszy to, że są tak kolorowe i mają staranne wykończenie. Cięzko jest z tym u współczesnych, barbiowych ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę pomyśleć jak wpleść ten tyłek w tytuł :) To prawda, że współczesne stroje zniechęcają jednostronnym nadrukiem, ceratowatością i brokatem co się sypie, jak to to poruszysz lekko. Te tematyczne stroje jeszcze trzymają poziom. Najchętniej kupowałabym tyko stroje archiwalne, ale cena mnie skutecznie odstrasza.

      Usuń
  8. Super nabytki, bardzo mi się podobają. Zwłaszcza na tak uroczych modelkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie się te stroje Sanrio podobają ogromnie, z chęcią przygarnęłabym więcej. Poza tym już dawno chciałam wyciągnąć z witrynki Skipper AA, ale nie miałam jakoś na nią pomysłu.

      Usuń

Stroje dla Barbie z lat 80-tych i 90-tych

  Ostatnim czasem miałam dużo szczęścia do perełek z lat 80-tych, moją kolekcję zasiliły cztery Fashion Play oraz lalka opętana (chyba jej...