wtorek, 8 października 2019

Party Time Teresa Special Edition 1994


Inne ja snułam plany lalkowe na ten miesiąc. Miał być jeden mężczyzna – prawdziwy mucho macho z krwi i kości, odziany w skórę, z tatuażem na nadgarstku i gobelinem na klacie. Wiecie o kogo chodzi? Oczywiście o Kena Harleyowca II edition, którego ktoś dosłownie sprzątnął mi sprzed nosa. No trudno, na Kena przyjdzie kolej, za to zamiast jednego faceta są aż trzy kobitki! Pierwsza to strojna beza, która wypatruje pierwszego śniegu. Druga to zacny trup z lat 80-tych z ABS-em (Absolutny Brak Szyi). Nie wiem jeszcze jak sobie poradzę z tym przypadkiem, lalka jest obecnie w drodze. Trzecia to moja nowa Terenia – Party Time Teresa 1994. Oto ona:


Party Time otrzymała bardzo oklepaną, szablonową wręcz nazwę, która nijak się ma do samej lalki. Dla zatuszowania braku wyobraźni twórców serii, Mattel dorzucił do zestawu dwa zegarki – jeden w rozmiarze lalki, drugi dla jej właścicielki. W pierwszej kolejności pozbyłam się starej baterii i ze zdumieniem okryłam, że zegarek działa! Seria Party Time składała się z trzech lalek z pokarbowanymi włosami: mojej Tereski w miętowej sukience imitującej jeans, pięknej blond Barbie, oraz AA Barbie – ta to dopiero mnie powaliła na ziemię kopniakiem w śledzionę! Cudna lalka, już jest na liście życzeń.

źródło: https://www.amazon.in/Party-Barbie-African-American-Watch/dp/B004MOI4TY







Party Time to seria nisko budżetowa, nie promowana przez firmę. To jedna z tych Teresek perełek, które Mattel porozrzucał po mało znanych seriach. Kolejną jest na przykład Jewel Glitter Teresa. Nic więc dziwnego, że natrafiłam na nią przypadkiem, zakładając sidła na Hollywood Hair. Pomyślałam sobie wtedy, że Party Time to jedna z najpiękniejszych Teresek, jakie kiedykolwiek widziałam i … całkowicie o niej zapomniałam. Ni z tego, ni z owego wizerunek Tereni wyłonił się na OLX, a lalka wręcz nawoływała: Heeeejjjjj, pamiętasz mnie jeszcze?. Piękna Terenia to twór lat 90-tych, ma więc ogromne, sarnie oczy, pełne usta i pokarbowany kanekalon w wielkiej obfitości.




Ciemną karnację i włosy Latynoski zestawiono z pastelami jej uroczej sukienki i dodatków. To już kolejna lalka w mojej kolekcji, która ubrana jest w niby-jeans. Miętowa sukienka zdobna w koronki i kokardki nie mogła by być bardziej urocza. Kokardki w uszach Tereni przywodzą na myśl Perfume Pretty Barbie. Lalka ma oczywiście zegarek, choć na imprezę jest już spóźniona o jakieś dwadzieścia pięć lat. Nic dziwnego, zamiast wskazówek na tarczy zegarka znajduje się pryzmatyczna naklejka, w takich warunkach trudno być punktualnym.







Piękna Terenia ma jedną tylko wadę wynikającą z nieprawidłowego pakowania lalki przez producenta: stoi w rozkroku. Nie przeszkadza mi to, postawię ją obok moich Paint’n Dazzle, które dzielą tą przypadłość. Lalki będą razem trenować taniec synchroniczny. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie postawiła wszystkich moich Teresek do zdjęcia grupowego, oto moja radosna gromadka, a gdy tak na nie patrzę, to wydaje mi się, że ruda Jewel Glitter by się wśród nich pięknie prezentowała.



17 komentarzy:

  1. Sliczna <3 Oj tak ruda by tu pasowala do grupowej fotki no i blysnelaby moldem SS <3

    Ciekawi mnie jaka to beza.. ;)

    A na ABS to najlepszy jest akryl do paznokci...jesli ma ubytki oczywiscie to tym dziewczyny naprawiaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie podobno akryl świetnie się nadaję. Nie do końca wiem z czym mam do czynienia, bo poprzednia właścicielka zarzeka się, że głowa nie jest urwana, że się trzyma szyi i, że nią kręci, więc nie potraktowano jej super glue, a jednak szyja jak u kibola!

      Beza to jedna z Holidayek :) Uwielbiam je mimo trochę zbyt jasnych włosów. Zaprezentuje się, gdy ubiorę choinkę. Od dawna do niej wzdychałam, ale i trupka bardzo upragniona. Zobaczymy czy podołam wyzwaniu, bo koniecznie chcę ją pozostawić na oryginalnym ciałku.

      Usuń
  2. Cudna Tereska i Tereski, ale Christie Party Time to prawdziwa petarda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj petarda, ale mało jej na ebayu :( kiepskie szanse, a to idealna kandydatka na uzupełnienie mojego niedoboru wśród Krystynek!

      Usuń
  3. Terenia faktycznie wyjątkowa. Takie mało popularne okazy to rzadki widok. Może i lalki były bez pomysłu i bez polotu, ale zawsze można je inaczej ubrać i od razu nabiorą blasku. Sukienka kojarzy mi się z francuską pokojówką, tylko fartuszek dodać i to coś na głowę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że masz rację, choć przez ten pastelowy kolor francuska pokojówka nie przyszła mi do głowy :) To prawda, że czasem się trafi na jakiś mało znany model, wyprodukowany na potrzeby jakiejś sieci sklepów w USA i okazuje się, że to bardzo ładna lalka. Mam w kolekcji kilka takich mało znanych perełek, które bardzo lubię, choć nie są wcale znane, na przykład moja JCPenney Enchanted Evening.

      Usuń
  4. Jak ja bym chciała taką kieckę, a jeszcze lepiej dwie, dla swoich Barbiów. Jest prościutka, ale jak ładnie podkreśla zgrabną figurę!
    A u Tereski bardzo podobają mi się przepaściste, kolorowe oczydła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też te kiecki strasznie się podobają i ubolewam, że blondynka i AA mają identyczne, lawenda, blady żółty czy róż pięknie by wyglądały. Ja wolę, żeby moje kobitki nie chodziły w takich samych ciuchach :) Oczy Tereska rzeczywiście ma wielgachne!

      Usuń
  5. przepiękne widoki nam serwujesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa panienka jest prześliczna! Ogromnie podoba mi się zestawienie kolorystyczne samej lalki z tą sukienką.
    A gromadka wygląda po prostu uroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prosta lalka, ale ma w sobie wiele uroku :)

      Usuń
  7. Piękna jest :) Szkoda że nowe lalki nie mają już tej urody. Dużo bym dała za taką Tereskę w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania. Tereska jest przykładem lalki nisko-budżetowej, takiej pokroju dzisiejszych faszek, a jednak to zupełnie inna kategoria lalek.

      Usuń
  8. Thanks for visiting my blog, I'll check out yours.

    OdpowiedzUsuń

Stroje dla Barbie z lat 80-tych i 90-tych

  Ostatnim czasem miałam dużo szczęścia do perełek z lat 80-tych, moją kolekcję zasiliły cztery Fashion Play oraz lalka opętana (chyba jej...