niedziela, 9 czerwca 2019

Światowy Dzień Lalki

Miałam w planach uczcić Światowy Dzień Lalki należycie i we właściwym terminie, ale natłok sobotnich obowiązków zniweczył moje plany. Zdążyłam jedynie zrobić zdjęcia przy porannej kawce nim całkowicie pochłonęły mnie zajęcia prozaiczne, ale niestety niezbędne i konieczne. Ten wpis jest więc trochę w biegu i do tego spóźniony, ale choć na chwilę przeniósł mnie w przeszłość do lat dziecięcych, gdy całymi dniami potrafiłam się bawić lalkami Barbie z kuzynkami. 



Do tej świątecznej sesji wybrałam Skipper i Courtney. Każda z nich przyniosła swoje własne lalki Barbie. Barbie oraz wszelkie drobne akcesoria wyszperałam z zasobów mojej córeczki. Barbie oczywiście pochodzą z jajek z niespodzianką. Tym razem nie będę pisać referatu, a lalki niech mówią same za siebie.

Barbie z jajek z niespodzianką mają nawet swój Dreamhouse, który tak naprawdę jest foremką do piasku.



Skipper i Courtney wracają już na stojaki, a ja do swoich obowiązków z akumulatorkami naładowanymi pozytywną energią. Pozdrawiam cieplutko!



18 komentarzy:

  1. Skipper i Courtney wyglądają przesłodko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nawet w pośpiechu wdzięcznie pozują.

      Usuń
  2. Lalki bawiące się lalkami to fajny pomysł. :)
    Ja też niestety mam mnóstwo roboty i nawet żadnych zdjęć nie porobiłam, nawet urodziny Akiry nie zostały uczczone. -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, Akira nie dmuchał świeczek na torcie? To jak nie urodziny, to chociaż może imieniny :) Z drugiej strony nie wiem czy w Japonii obchodzą imieniny, chyba nie! Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na jakieś wieści o Twoich chłopakach!

      Usuń
  3. Ooo, jaki fajny strój ma Skipper blondynka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten strój to był czynnik decydujący o zakupie tej konkretnej Skipper. Strasznie chciałam mieć choć jedną z pierwszych czterech oryginalnych wydań z 1987 i padło na nią. Nawet plamy na nogach nie odebrały jej uroku.

      Usuń
  4. Świetny pomysł na sesję zdjęciową 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kiedyś widziałam coś podobnego na jakimś blogu i strasznie mi się spodobały zdjęcia lalek bawiących się lalkami. Mam nadzieję, że oryginalny pomysłodawca mi wybaczy tą haniebną kradzież :)

      Usuń
  5. Fajny temat do wspólnych fotek - lalek z lakami :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zainspirowało mnie logo, pozostało tylko znaleźć Barbie w odpowiedniej skali.

      Usuń
  6. Pomysł super. Cała sesja bardzo zabawna i urocza. A dziewczyny śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) cieszę się, że Ci się spodobała!

      Usuń
  7. Obie są piękne, a pomysł na sesję miałaś rewelacyjny. W sam raz na Dzień Lalki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam przy tym pełno zabawy, choć trochę w pośpiechu.

      Usuń
  8. Bardzo fajna sesja, widać, że obie urocze panny dobrze się bawią:) pomysł z lalkami dla lalek jest świetny, sama też ciągle poszukuję jakichś gadżetów dla moich dziewczyn.
    Pozdrawiam,
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się ubawiłam przy tej sesji, ale miniaturowe Barbie nie chciały współpracować. Nogi odczepiały im się od tułowia, już miałam sięgnąć po kropelkę. Widać ich proporcje ciała są jednak ciut zaburzone :):):) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. HA! od pewnego czasu przy wyborze
    kieruję się rozmiarami - pod kątem
    zabawek dla lalek, jakżeby inaczej :)

    PRZESŁODKIE dziewczynki, PRZESŁODKIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo lalki też potrzebują zabawek :) zwłaszcza takie dzieciaki! Pozdrawiam

      Usuń

Stroje dla Barbie z lat 80-tych i 90-tych

  Ostatnim czasem miałam dużo szczęścia do perełek z lat 80-tych, moją kolekcję zasiliły cztery Fashion Play oraz lalka opętana (chyba jej...